24 Temmuz 2009 Cuma

öğrenmediğini öğrenerek

ömrüm öğrenmekle geçecek gibi görünüyor. o kadar çok şey var ki bilmediğim, hatta bilmediğimi bile bilmediğim.


öğrenmek çok güzel şey ama , sanki hayatım hep böyle gececek hiç hazır olmayacakmışım gibi geliyor. bildiklerimi kullanamadan ölecekmişim gibi. keşke hayatımda hiç kullanmayacağım tüm o gereksiz şeyleri öğrenmek için harcadığım süreyi bir trene atlayıp dünyayı dolaşarak harcasaydım. o ülke senin bu hostel benim dolaşsaydım.

adından başka hiçbir şeyi aklımda kalmayan Karlofça Antlaşmasını, Prag'ta en kötü yerde hamburger yemeğe tercih ederdim sanırım.

ya da bu masada boş geçirdiğim saatleri kek yapmaya..

final ödevlerimi copy paste yapmayı, evde müzik açıp dans etmeye..

hiç giymediğim o tshirtü almak için harcadığım onca saati, mizah dergisi okumaya ..

0 yorum: