22 Mayıs 2010 Cumartesi

televizyon beni izlerken


saatlerdir televizyon beni izliyor, ben bilgisayarı. öylece geziniyorum internette aklım nerde kim bilir...
aklımı bir şeye veresim de yok aslında. en azından hafta sonu düşünmesem ne güzel olur.

30lu yaşlardaki halim 24 yaşımda bir cumartesi gününü bilgisayar başında geçirdiğimi görse eminim zorla kapı dışarı eder beni. "koş" der, "salak mısın? koş, git, gez, dolaş, keşfet, dans et..." ona nasıl bir bahane gösteririm bilmiyorum.

ama şunu da biliyorum; bugünkü halim de çıkıp, gezip tozup, dans edip delirince kızıyor bana içten içe. her gün aynı muhabbetler, aynı şarkılar, aynı duygular... "otur" diyor. "salak mısın? oku, izle, keşfet, öğren..."


şöyle güzel bir resim çizsem bugünün anısına mesela. ya da mutfağa gidip daha önce hiç yapmadığım bir tarifi denesem. televizyonu kapatsam, bilgisayarı kırsam, vapura atlasam, karşıya geçsem geri gelsem, bir yazarın zilini çalsam, onla çay içsem, küfür içerikli mesajlar yollasam hakedene, istiklal'de  bir kaldırımda isteyene şiir yazıp para kazansam, o parayı delilere versem, bir televizyon kanalını bassam, ana haber bülteninde stüdyoya girip dans etsem, bir konsere gitsem bateristi itsem ben otursam, bagetlerle kafama vursam...

yok yok, daha var delirmeme şimdi değil...

3 yorum:

cleo dedi ki...

bu benım lisedekı halıme kızmam gıbı bebek...o znm onlar yasanmadan olmıııyoorr:) kendınde kızacak bısey bulamazsa korkmalı ınsan durmus demektır.bırakmıs gıtmıs kendımden cok memnun olsamda kızarım kendıme neden daha memnun degılım dıe...ama hayata üzenmek varkı bazen iste o korkulası bırsey...dunya ınsanın kafasındadır ıstedıgın yer bı dusunce uzakta...delılıkte macerada...kas kutlenı harekete gecırmek daha fazla zaman alır daha cok gırdısı cıktısı vardır...kızma kendıne onlarla bas edemedıgın ıcın henuz..zamanı gelecek dostum:)hızla yaslanmıyoruz hızla hazırlanıoruz ole bak olaya:)

hepimiz yazarız dedi ki...

ne güzel yazmışsın :)
şimdi ben sizinle hızla yaşlansam kaç yazar!!
seni seviyorum prenses

cleo dedi ki...

pis gaz veririm;)))heheehoyy
bende seni seviyorum bebek...