19 Nisan 2010 Pazartesi

her insan (s)özünde iyidir

kendime, kötü insanların içindeki iyiliği ortaya çıkarmak gibi bir misyon edindiğimi farkettim. salak mıyım? her insan özünde iyidire inanmak istiyorum. kendimi inandırmaya çalışıyorum. inanayım diye de somut örnekler toplamaya çalışıyorum. bu ne be! bana ne!

malesef herkes iyi değildir. özünde iyidir evet ama özünü kaybetmiş o kadar çok kişi var ki. hatta bunu bile bile yapan. başkalarının acısından zevk alan. söze gelince iyi bir insan olduğunu vurgulayan.

sıkıldım artık. kendimden sıkıldım galiba. acımasızlığa özeniyorum şu sıralar. çok karizma bence. acımasızlık bir sonraki seviye aslında. ilk önce umursamamaktan başlamak lazım. bana ne diyebilmek lazım.

tahtaya elli kere yazayım. ilk dersimiz bu. bana ne bana ne bana ne bana ne bana neeee

0 yorum: