6 Haziran 2010 Pazar

Sevgili Adsız



hani bana bir zamanlar yorumlar yazardın. beni tanırdın ama ben seni tanımazdım.

geçmiş yazılarımı okuyup aklında tutardın, göndermeli yorumlar yapardın. zekiydin ve imla kurallarını çok iyi bilirdin. kısacası hayalimdeki erkektin (inşallah erkektin) ve ben senle evlencektim.

şimdilerde yoksun. ansızın terk eyledin blogu. kimbilir kimlere yorum yazıyorsundur? çok popüler bloggerlar var, kitapları falan çıkıyor, oralardasın di mi? onlar daha eğlenceli bense son zamanlarda çok depresifim di mi?

bak geçici bir dönemdi ve geçti gitti. şimdi yine mutluyum, neşe dolu umutluyum. sen de gel, dön artık blogumuza. o blogger kızlar seni üzer.

hadi beyaz adsız prens. adına bin gel.


(beyaz adsız prens gülçin'in espirisidir ve bence çok komiktir)

6 yorum:

Alarga dedi ki...

teşekkürler teşekkürler
ihmal edilmemişim :D

Adsız dedi ki...

ve sonsuza dek mutsuz kaldılar..

sanırım mutsuz sonları daha çok seviyorum :)

hepimiz yazarız dedi ki...

sen o değilsin. iki nokta koymuşsun cümlenin sonuna üç değil :)

hepimiz yazarız dedi ki...

aaaa! evet sen osun. iki nokta koymuşsun cümlenin sonuna üç değil!

Adsız dedi ki...

bence bi tanesini sil?

hepimiz yazarız dedi ki...

yok silmem. arada bir gün var. aydınlandığımın resmidir o.