4 Mayıs 2009 Pazartesi

planı yok etme planı

planlı olan çok şeyden nefret ettiğimi anladım. hayatı akışına bırakmak kadar güzel bir şey varken neden sürekli bir günün hatta bir saat sonranın planını yapar ki insan?

1 saat sonrası için plan yapmak , dolu dolu yaşayabileceğin o bir saati es geçmektir.
insan en çok kafasında bir şey olmadığı zamanlarda rahattır o zaman özgürdür ve o zaman yapar hayatını değiştirecek şeyleri.

asla yarın için yaptığım plana uyamayacağımı biliyorum. güzel bir şeyi plan süsü vererek katledeceğimi de biliyorum. bu yüzden planlardan ve hayatımı planlayanlardan sürekli kaçıyorum. bana ne yapmam gerektiğini söyleyenlerden kaçmak, şu iki saatimi nasıl değerlendirmem gerektğini söyleyenlere inat 2 saat hiç birşey yapmadan boşluğa bakmak geliyor içimden.

yarın ne yapacağız?
bugün için planımız ne ki?
hafta sonu önce burda bunu yiyip sonra şurda kahve içer şurda da alışveriş yaparız olur mu?

"plan program zamanlama " gibi sözcükleri hayatımdan çıkaracak esaslı bir plana ihtiyacım var.

0 yorum: