21 Şubat 2010 Pazar

eski ben vs yeni ben


"hayatımın geri kalanını öğrendiklerimi unutmaya çalışarak geçireceğim" dedi. haklıydı da. kendimi düşündüm ister istemez.

ne kadar çok öğretilen varsa hepsini sorgulamadan yerleştirmiştim hayatıma. neyin doğru neyin yanlış olduğu güzelce öğretilmişti. nasıl davransam ayıp kaçacağı, nasıl konuşursam iyi bir kız olacağım... bense uyumluydum önceleri. nasıl davranacağını nerde ne yapılmayacağını bilen iyi bir kızdım yani. ta ki bir gün merak edip kendimi aramaya başlayana kadar...

asi olmak için değil, kendimi bulmak için yıktım kuralları. kaçmak için değil kaçtığım benliğime kavuşmak için vazgeçtim iyi kız imajından.

peki buldum mu? hayır. ne kendimi bulabildim ne de eski ben olabildim. ama asla pişman değilim. aksine hiç bu kadar kendime yaklaşmamıştım. çok az kaldı.

1 yorum:

Erhan Güleryüz dedi ki...

Ben o eski ben değilim, güzüm gülse içim zehir...