18 Şubat 2010 Perşembe

Hayalinle bin yaşa



şuraya hayallerimi yazayım da belki yapmış kadar heyecanlanır şu sıradan hayatıma renk katarım.
adı üstünde hayal, düşünce balonlarında yaşayan, gereçekleşmesi mümkün olan ve olmayan "şeyler" topluluğu.şey bunu anlatan en güzel şey bence.
neyse hayallerime geçelim;

- amsterdam'da en az 1 yıl yaşayacam. o kısacık gezimden hayalimde kalan her yerde yiyip içecem, bakkala terlikle gidip bisikletimi hakettiği yerlere parkedecem.

- çok başarılı bir reklam yazarı olduktan sonra Tarantino misali reklamlarımda oynayacam.

- belki oyuncu bile olurum. bir sinema filminde oynasam bana yeter. ilerde torunlarıma bırakayım başka da bişey istemem.

- uykusuz'da bir köşem olacak. güzel ama çok saçma olacak. o kadar saçma ki bazen ben bile anlamayacağım.

- erasmustan sonra dolabın üstünde tozlanmaya bıraktığım dağcı çantamı alıp dünyayı dolaşacam. en pis hostellerde kalcam.

- bir de eskişehir'i satın alacam. bütün barlara arkadaşlarımı koyacam. böylece her gittiğimde tanıdık yüzler görecem.

- sahil kasabasına taşınmayacam. taşınanları alıp ankaraya yerleştircem. yeter çok şımarmasınlar.

- ne hakkında olacağına henüz karar vermediğim bir kitap yazacam ön sayfasında "yıllar önce kaybettiğim beynime" yazabilir belki.

- senarist olacağım. süper komik bir diziyi 3-5 kişilik ekibimle reyting listesinde üst sıralara taşıyacam.

- saçlarımı değiştircem. yok yok değiştirmicem şaka.

- böyle yüksek sesle konuşan, bacaklarını açarak oturan, kendini bi bok zanneden ukalaları gördüğüm yerde "bişey diycem" diye çağırıp bana doğru eğildiğinde kulağına okkalı bir şaplak atacam.

işte benim mütevazi hayallerim. ben hayattan çok şey beklemiyorum esasında.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

İstanbul macerasının ilk gününde, vapurda üzerine sıçrayan dalgaya "Sen başlattın" demenin hayallerinin mütevazi bir başlangıcı oldugunu anlamalıydım (: Beklentilerinin çok olmadığını anlıyorum (:

hepimiz yazarız dedi ki...

:) evet başlatan o. ama şükretsin ben mütevaziyim.

Çılgın Bediş dedi ki...

beni bile geçtin be!