27 Mart 2010 Cumartesi

hikayeme başlarken


okunacak o kadar kitap, gezilecek onca ülke, yaşanacak onca çılgınlık varken burda oturmak, çabalamak, ne için çabaladığını bilmeden uğraşmak çok saçma.

ne olmak istiyorum ne için çalışıyorum, kazandığım parayla ne yapmak istiyorum hiç bir fikrim yok. okulda bu konuyu öğretmediler. sanırım ailem de atlamış bu küçük detayı. iyi bir kız olmam iyi bir yerlere gelmem için onca öğüt vermişler ama iyi bir yere geldikten sonra ne yapmam gerektiğini kimse bana söylememiş.

öğütlerin bittiği yerdeyim. okul kitaplarının son sayfası bitti. sıra kendi hikayemi yazmaya geldi. bundan sonrası ben. sorumluluk da ben tembellik de. aşk da ben nefret de. başrol de ben figuran da. zaman mekan her şey ben. senarist benim, yönetmen benim hikaye benim. her şey benim.

peki ben nerdeyim?

0 yorum: