1 Aralık 2009 Salı

bir varmışım bir yokmuşum

İçinde olduğum bütün fotoğraflar tek tek ayıklanmış.sanki diğerlerini ben çekmemişim gibi. hayatının ben'li kısmı itinayla çıkarılmış.

muhtemelen ismim yükselmek ileri gitmekten ibaret artık onun için.

reklamlar girince daha bir sinirle zap yapıyordur biliyorum.

hayatına giren kızların saçlarını zorla düzleştiriyordur.

ve yine kimseyi belli bir mesafeden fazla yaklaştırmıyordur hayatına. ve o mesafe giderek artmıştır eminim.

gün batımını izlediği o sandalyede daha bir sessizdir şimdi.

2 yorum:

b. dedi ki...

"İçinde olduğum bütün fotoğraflar tek tek ayıklanmış. sanki diğerlerini ben çekmemişim gibi. hayatının ben'li kısmı itinayla çıkarılmış."
budur tam olarak söyleyemediğim ama hep demek istediğim :/
"hayatına giren kızların saçlarını zorla düzleştiriyordur" güldürdü beni. sen ona benzeyen birini ararsın, o senden başka birinin arayışına girer..

hepimiz yazarız dedi ki...

:) evet tatlım aynen öyle.
bu arada bu yorum da bu blogun ilk yorumu olarak tarihe geçsin;)