11 Aralık 2009 Cuma

Dışımdakiler

Sevgili Blogum,
yaklaşık bir yıl önce, sadece ikimizin yaşayacağına inandığım bir ilişki başlatmıştım seninle. Mutluyduk, yalnızdık, karışanımız yoktu, yaptıklarımızdan kimseye hesap vermek zorunda değildik. bir nevi 'ben seni kaçırmıştım ve evlenmiştik.'aileleri aradan çıkarttığımız için sorunumuz yoktu. böyle güzel güzel sevişerek bir yıl geçirdik.

fakat sonra ne oldu? ben sana ihanet ettim. İlişkimizi başkalarıyla paylaştım. baktım herkes aşkını ortalıkta yaşıyor. "Ben de yaşarım" dedim "bana da yorum yazarlar. bakarsın aşkımız sayesinde belki de ünlü olurum."

birkaç insana senin adını verdim. üzgünüm ama aşk yuvamızı onlara açtım. "hepsi sevdiğim insanlar" desem beni affeder misin? yoksa artık benle özel şeyleri paylaşmaktan kaçacak mısın? İlişkimizn yönü değişecek ve biz bir yıl önceki gibi yine kendi dünyalarımıza mı döneceğiz?

beni affet blogum. içimdekiler dışarı taştı. tutamadım kendimi.

0 yorum: