6 Ocak 2010 Çarşamba

Bu blog bir yaşında !


Şaka maka bir yıl olmuş.
Eh büyüdü tabi.insan içine çıkarayım artık onu.

şöyle bir göz atınca dengesizliğimi anlatıyor bana bu blog. bazı yazılar benden bazıları değil gibi. Biri ara sıra gizlice hesabıma girip yazmış gibi. ama cık. hepsi benim. benim dengesizliğim...

Kimseye söylemiyim diye başladım ama bir yıl yalnız yaşayınca kavga etmeye başladık haliyle. Şimdi ilişkimizi açıklama vakti.

Bir yıldır bu blogla çıkıyorum. Ondandır sevgilimin olmayışı. Mutluyuz biz sanırsam.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Enfes bir blog! Ruh hallerini sıkıcı olmadan anlatan çok az blog okudum!

Adsız dedi ki...

Ülkü, o adsız benim, Şanslı biri :)

hepimiz yazarız dedi ki...

yorumlarını yeni gördüm şanslı:)
okunduğunu bile bilmiyordum ki yorum yazıldığını tahmin edeyim.
çok mutlu ettin beni:)