14 Ocak 2010 Perşembe

Erkek taktiği 3-5-2


Kafaya bir şeyi koyan erkekten korkacaksın. Hele de söz konusu bir kızsa..

Hedefe odaklanmış kaplan gibidir. Başka hiçbir şey görmez gözleri. Zeki, çevik ve centilmendir bu esnada. Her yolu dener. Cool tavırlı, komik çocuk, beyefendi, sanatçı ruhlu, zeki ama sallamayan, kızlar tarafından çok arzulanan ama elde edilemeyen... Ne ararsan.

"Hedefe giden her yol mübahtır" felsefesini edinmiştir kendine ve gerçekten korkulmalıdır ondan. Şansı ne kadar azsa hırsı o kadar artar. Taktik geliştirir. 3-5-2 olmazsa 4-4-2 deniyim der. dener de. değişir. yapmam dediği şeyleri yapıverir ve hiç sallamaz etrafında "oğlum bir kıza sattın bizi" diyenleri.
Çünkü öncelikle avını yakalamalıdır. Sonra zaten gerisi kolaydır.

Çok geçmeden çabalar sonuç verir. "aay inanmıyorum benim için mi tüm bunlar?" diye eriyen kız oltaya gelir. erkek maçı alır ve gol sevinciyle arkadaşlarının yanına koşar...

(hayatımdaki insanlarla alakası olmayan bir yazı. üzerine alınmaca olmasın.)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yalnız 4-4-3 diye bir oyun yok..

hepimiz yazarız dedi ki...

haklısın 4-4-2 olcaktı o. en çok 3-5-2'yi sevdiğimden diğerlerini bilmem:)

Adsız dedi ki...

bütün bunların yanında gol sevinci de önemlidir canım arkadaşım, canım dostum. zira benim türüm zaman zaman gol sevincinin bokunu çıkarır, sonra bir bakar ki yan hakemin bayrağı havada, boynu bükük döner mevkiine...

hepimiz yazarız dedi ki...

canım arkadaşım sen de kimsin? :)
sahaya yabancı girmiş

Adsız dedi ki...

yok yok sağlık görevlisiyim ben, bi arkadaşa bakıp çıkıcam.