31 Ocak 2010 Pazar

Kocaya mektup


sevgili kocacığım,
şu an nerdesin ne yapıyorsun bilmiyorum ama lütfen elini çabuk tut. aksi halde kurda kuşa yem olmak üzereyim. cebren ve hile ile aziz karının bütün kaleleri zapt edilmiş durumda. anlayacağın etrafım kuşatıldı. çakallar sarmış dört bir yanımı. baktığım her yerde biri kesiyor...

bak kocacığım ilerde dengesiz,sinir hastası bir karın olmasını istemiyorsan şimdiden yetişmelisin. beni bu vahşi ormandan kurtarmalısın. kurdu kuşu börtüsü böceği hepsinin niyeti bozuk.

çabalayıp zekice planlar kuruyorlar ama unuttukları bir şey var. hepsinin kafası aynı yönde çalıştığı için planlar hep aynı. kiminin tümleci farklı ama yüklem hep aynı.

bu yüzden sevgili kocacığım ben bu hayattan soğuyup tercihlerimi değiştirmeden sen gel. ve gelince 3 kere vur. ama sakın aynı planla gelme arada kaynayıp gidersin yazık olur bize.

hadi gel 2-3 sene flört edip muradımıza erelim.

biricik karın

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Dogmamis cocuga mektuptan sonra okudugum en iyi mektup olmus. Gelecekteki sevgili kocanin seni bir an once bulmasi dilegiyler. Yazilarinla yasayasin...

hepimiz yazarız dedi ki...

severim seni bilirsin. birlikte yaşayalım. amin

Adsız dedi ki...

:) çok güzel olmuş..
ben ilk adsız'ım ama :)

hepimiz yazarız dedi ki...

teşekkür ederim.
ismini kulağıma fısıldasana kimseye söylemem söz:)

Adsız dedi ki...

maalesef :(
bazı şeyler gizli kalmalı..
ama ben senden eskiyim bu şehirde :)

hakikaten çok güzel bi yazı olmuş..
fikrine sağlık..

Adsız dedi ki...

Ülküüüü,
Ben birini tanıyorum. Senin blogunu Çok beğenmiş. Kendi bloğu da şu bak. Süper yemek yapıyıyor. ;)) Detayları veririm ;)
http://yemeklazim.blogspot.com/
Deniz Şanslı

hepimiz yazarız dedi ki...

ahahhah :)denizzz.
eskiden insanlar birbirine vesikalık gönderirdi artık blog gönderiyor. vay anasını:)