4 Temmuz 2010 Pazar

ruhuma yaz geldi



ben geldim!
yeniden doğdum.
eski acıları yeni heyecanlarla değiştirdim.
baktım ki dibe vurdum
yukarı çıkayım dedim.

ağladığım onca gecenin inadına dans ettim.
düşündüğümden yaşayamadığım anları tekrar ettim
kaldırımda oturup gecenin bir yarısı şarkı söyledim
pillerimi şarj ettim.
geç de olsa yaza girdim.

değmediğini bile bile ağladığım insanları
tek başıma yaşadığımı bildiğim o iki kişilik anları
defterimdeki ona ait sayfaları
üzüntümden dışarı çıkamadığım akşamları...
hepsini kazıdım beynime.
silmedim, hiç unutmayayım diye.

yeniden doğdum.
bütün acılarım yanımda
ama hiçbiri içimde değil.
onlara üzülüyorum ama seviyorum da.
bana öğrettikleri bildiğiniz gibi değil.

2 yorum:

Le Journal de Style dedi ki...

Bana henüz yaz gelmemiş demek. muuteşem bir yazı;)

hepimiz yazarız dedi ki...

gelir bebegim sabret. kis da guzel hem hep yaz olmaz :) tesekkurler!